گواردیولا: اشتباه کردم و مسئولیتش را می پذیرم.

در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید با نتیجه چهار بر صفر بایرن مونیخ را در آلیانز آرنا در هم شکست تا صعودی مقتدرانه به فینال لیسبون داشته باشد.

در پایان بازی پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ در مصاحبه با وب سایت یوفا گفت:" البته که ما ناراحت و بسیار غمگین هستیم که بازی را واگذار کردیم. باختیم، به وضوح و با اختلافی زیاد هم باختیم. شیوه ای که برابر آرسنال و منچستر یونایتد به کار گرفتیم امشب جواب نداد. هم چنین در بازی رفت در مادرید کنترل بیشتری بر توپ داشتیم و حداقل توانستیم موقعیت ایجاد کنیم. اما امروز خیلی کم توانستیم. و به همین دلیل هم نیمه نهایی را واگذار کردیم. بازی با توپ انجام می شود و اگر آن را در اختیار نداشته باشید هیچ چیز درست پیش نمی رود.

" ما وقتی توپ را داشتیم بد بازی کردیم. این مسئولیت من است و من اشتباه کردم. بازی رفت کمی بهتر بود ولی با همه این حرف به رئال مادرید تبریک می گویم.

" حالا باید به راه خود ادامه دهیم. اگر خوب بازی نکنید و روی ضربات شروع مجدد بد دفاع کنید همین طور می شود. ما تنبیه شدیم، در بالاترین سطح فوتبال بازی می کنیم و چنین اشتباهاتی در جا باعث تنبیه می شود."

پپ در پایان گفت:" بایرن باشگاه بزرگی است. من تلاش خواهم کرد بازیکنان را از جا بلند کنم. این تجربه جدیدی است که قطعا در ذهن خواهد ماند. حالا برای یک بررسی دقیق و کلی خیلی زود است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: حاشیه ، اخبار لیگ قهرمانان اروپا ، ،

تاريخ : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393 ا 1:6 بعد از ظهر نويسنده : سینا خان ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.